tumult (4/4)

4.

De zaal is wereldwijd
het zinledige van een zich
van zichzelf bevrijdende
herinnering waarin bv.

de vallende rijen toeschouwers
bij nader inzien geen toeschouwer
blijken te zijn, maar telkens twee
spelers, een koppel

dat vurig in het donker danst naast
het koppel dat danst tot het komt,
danst tot het komt, het komt, het
er is:

kalashnikov,
kalashnikov,
kalashnikov.

inputtekst (2010)

dv 2018 – “Tralfalmadorian Cut #5 : ask” – Photoshop from video stills (Nicole Kidman in ‘Eyes Wide Shut’ 1999)

Geef een reactie

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.